Sunday, August 15, 2010

knape mesti ader prasaan itu?


Aku tak tau knape aku msti ader prasaan cinte lagi dkt org..cukup lar yg lepas yang smemangnye ta best pnn cinte itu..aku tak mau cnte berulang dmane akhirnye aku akn mnyakitkan hati org..tapi ia dtg lagi dan dwaktu aku bsndri dan prlukan ktenangan smentara dr blajar.tapi aku ta nak..aku ta bole lpekan dea.walaupun dea tak pnah tau.aq tak nak ader prasaan itu dalam hati aku..aku da nekad,aku ta nak mmbuang mase dgn mmikirkan cinte monyet yg tak kmane..aq ta tau ape yang prlu aku lakukn untuk mlupakan dea yg ta pnah aq trpikir untk syg jauh lagi brcinte dgn dea.YA ALLAH,jauhilah aku dari mncintai dea..aku ta mau hilang fokus kerana asyek pk kan dea...ahhh,i ws really tired to think of you......please jauh dri aku...thanx kawan,,tanpe korunk aku mngkin akan sentiase ingat dkt dea..thanx mama,,bagi nasehat yg sgt brgune supya jgn brcinte dlu.adakah aku bole tepati? insyaalah.

No comments:

Post a Comment